Je ťažké ísť cestou pokus omyl, chytrejšie je využiť fungujúci systém, vďaka ktorému môžete profitovať aj vy. Súhlasíte?
Čo pre vás znamená úspech? Úspech by mala byť cesta, nie destinácia. Prečo iba 3% ľudí uspeje v tom, čo robí?
S čím sa na svojej ceste stretávajú úspešní ľudia
Ako zvládať odmietnutie, sklamanie, neúspech
Ako predísť syndrómu podvodníka
Ako nás ovplyvňuje vnútorný dialóg
Meditácia pocitu úspechu
Ako urobiť oslovenie tak, aby ste sa pri ňom cítili príjemne a zároveň získali čo najviac obchodných stretnutí či predajov?
Poznáte ten pocit, keď máte vziať telefón a zavolať na cudzie číslo či navštíviť niekoho a osloviť ho na spoluprácu? Nervozita, stres, strach. Najradšej by ste robili čokoľvek len preto, aby ste nemuseli oslovovať. Oslovenie bolo a je asi tou najťažšou úlohou obchodníkov. Ale ako ho urobiť tak, aby ste sa cítili ako ryba vo vode?
Presná osnova funkčného príbehu
Cvičenia na tréning osobného príbehu
Plánovanie je vec, vďaka ktorej dokážete mať vaše výsledky až 10x väčšie ako bez plánovania.
Je to vec, ktorá oddeľuje amatérov od profesionálov. Chcete byť amatér alebo profesionál?
Spoznáte obchodnú typológiu
Prečo je dôležité poznať čísla vášho podnikania
Aký je systém práce
Prečo je dôležité si stanoviť pracovnú dobu
Spoznáte Energy & Time Managment
Spôsoby, akými strácame čas
Byť profesionálom v sieťovom marketingu si vyžaduje nadobudnúť určité zručnosti.
Určite potrebujete mať aktívny menný zoznam a v kurze vám ukážeme, ako si ho vytvoriť. Či už sa rozhodnete pre papierový alebo digitálny zoznam, jeho tvorba podlieha niekoľkým bodom.
Ako si zorganizovať menný zoznam
Základná typológia kandidátov
Funkčné stratégie bez kompromisov
Ako mať rýchle výsledky v sieťovom marketingu? Aké sú vstupné zručnosti, ktoré potrebuje mať každý úspešný marketér?
Porovnáme si účinok jednotlivých druhov promo na udalosti.
Ako vzbudiť záujem pri pozývaní na firemnú akciu
Ako využívať nástroje sociálnych sietí na promo
Ako využívať silu príbehu
Ako si vytvoriť efektívnu domácu prezentáciu
Čo funguje najviac na udalostiach
Aký typ udalosti môžete promovať
Ako je možné, že niektorí ľudia dokážu urobiť to najzaujímavejšie oslovenie, tú najdokonalejšiu prezentáciu a aj napriek tomu obchod nedokážu uzatvoriť?
Námietky v obchode sú vety, s ktorými sa denno-denne stretávame. Sú to nepríjemne slová zo strany potenciálnych klientov či obchodných partnerov, ktoré častokrát zabránia v tom, aby peniaze zmenili majiteľa a obchod sa nezatvorí.
Staňte sa profesionálom v zvládaní námietok a zabezpečte si neustály prísun nových obchodných partnerov.
Najčastejšie námietky s akými sa na svojej ceste obchodu stretnete
Ako zvládať námietky
5 účinných stratégií zvládania námietok
4 kroky zvládania námietok
Ako urobiť účinnú koncovku a uzatvoriť obchod
Naučíte sa ako nakopnúť spoluprácu s novým partnerom. V kurze odhalíme naše vyskúšané tajomstvo ako postupovať krok po kroku pri upevňovaní nového partnerstva.
Prečo je dôležité nastaviť správne očakávania
Ako vytvoriť pláne na zlomovú pozíciu
Stratégie ako pracovať na základe typológie
Ako rozvíjať zodpovedný prístup partnerov
Určený je najmä pre začínajúcich partnerov spoločnosti LR Health & Beauty, ale aj obchodníkov, poradcov, predajcov a ľudí z iných spoločností sieťového marketingu, ktorí nemajú dostatok klientov a sú rozhodnutí to zmeniť, aby ich vždy mali dostatok a mohli zvýšiť svoj pravidelný príjem
Pre ľudí, ktorí majú záujem o to zistiť čo to znamená získať Nefér Výhodu pred ostatnými v sieťovom marketingu.
Pre tých, ktorí majú dostatok klientov, ale chcú proste predbehnúť konkurenciu a používať najnovšie techniky a stratégie.
Chcete na sebe pracovať, vzdelávať sa a v konečnom dôsledku získavať viac zákazníkov a klientov v sieťovom marketingu. Bez toho, aby ste museli niekoho naháňať a presviedčať.
Cítite, že niektoré veci už nefungujú tak dobre ako predtým, doba sa zmenila, a preto viete, že treba zmeniť prístup, prispôsobiť sa dobe a využiť príležitosť, ktorú prináša moderné podnikanie ako je sieťový marketing.
Využite teraz limitovanú a časovo obmedzenú ponuku